Lista życzeń
Koszyk
Twój koszyk jest pusty
Kontynuuj zakupy

Ciąża i poród (2214 Wątki)

Przebieg porodu – czego się spodziewać

Data utworzenia : 2013-10-03 15:51 | Ostatni komentarz 2018-05-03 20:09

Redakcja LOVI

20808 Odsłony
314 Komentarze

Lada dzień zostaniesz mamą. Nie możesz się doczekać ale jesteś też przerażona wizją trudnego i długiego porodu, szczególnie jeśli to Twoje pierwsze dziecko. Wiedza jest Twoim najlepszym sprzymierzeńcem. Dowiedz się, co Cię czeka, a będziesz przygotowana na (prawie) wszystko.

2017-11-04 10:42

Co do plaszczykow to powiem Wam że nie ma sensu kupowac na te ostatnie 2 miesiące ciąży. Ja chodzilam w swoich plaszczach, pod koniec sie nie zasuwalam. Kupilam tylko jedną kurtke parke, ze sznureczkami w pasie. Gdy byl brzuszek to go rozciągnęłam a teraz ściągnelam i tez jest dobra.

2017-11-04 10:42

Rewers jezdzisz pod namiot z dzieckiem? :-). I co o tym sądzisz. My z mezem często jezdzilismy nad jezioro ale jakos wydaje mi się ze jak urodzi się Julka to bede się ja bała wziąć pod namiot. Moj Maz ostatnio mi pokazywał kolyske pod namiot. I łóżko do namiotu dla dziecka.

2017-11-04 10:37

No ja właśnie w sypialni tez nie mam zbyt dużo miejsca bo synek jeszcze tez z nami na pokoju a wydaje mi sie zbyt maly zeby go przenieść do swojego no i jego pokoik jest na końcu mieszkania tak ze w nocy pewnie nawet bym nie słyszała czy się przebudzil. Znow lozeczko mam troche nie wymiarowe bo jest większe od tego standardowego i najchętniej bym sie go pozbyła calkowicie. I miejsca zrobiła by sie masa. A te lozeczka z chicco sa składane? No i czy wysokosc jest regulowana? Bo w sumie może bym zainwestowała bo bardzo często jezdzimy pod namioty latem i ogólnie do tesci na noc i moglabym je zabierać ze soba. Za kołyska zbytnio nie jestem. Kuzynka miala i po 4 miesiącach wymieniała szybko na turystyczne bo maly przestał sie miescic.

2017-11-04 10:18

My mielismy Chicco przy synku i bedzie dla kolejnego jest swietne zawsze zabirralismy w podroze by nie korzystac z hotelowych dostawek. W sypialni miejsca mamy tak mało ze tylko takie się zmiescilo ale jestesmy bardzi zadowoleni. Młody spal w nim do 9msc czyli do chwili bycia niemobilnym. Miejsca ma.sporo choc nie widac po nim. Nie ma szczebelków pomiedzy ktore dziecko moze cos włożyć, odpinany bok pozwalal mi bez wiekszego problemu brac go i odkladac w pierwszych miesiacach gdy w nocy jadł miliony razy :) nie musialam biegac do lozeczka obok. Tyle że ono ma nawet ostrzezenie zeby nie wkladac w nie dzieci siadajacych i chodzacych. Aby bylo maksymalnie stabilnie nalezy przypiac je pasami do wlasnego lozka. Jesli macie wiecej miejsca to jak najbardziej mozna postawic zwykle drewniane, i wyjdzie na to samo po wyjeciu boku od Teojej strony. Moze mniej wygodne jako turystyczne ale niekiedy wychodzi sporo taniej. Niemniej jednak Chicco starą wersje, tansza i bez funkcji bujania ja polecam z czystym sumieniem :) Jesli rewers bardzo Ci sie podoba ta opcja to obserwuj olx, mozna upolowac spooro taniej zwlaszcza teraz, gdy juz wypuscili ta nowa wersje z fukcja kolyski. Ja trafiłam na jakas super okazje na allegro na nowe ale to byla chwilowa oferta nowe w cenie uzywek, ale juz nigdy wiecej nie widzialam ich w tej cenie.

2017-11-04 10:11

Widzialam to lozeczko dostawne z chicco. Moja znajoma miala i mały spal przy nich prawie do 10 miesiaca czy moze nawet chwile dluzej. Tylko on jest malutki. Bo i znajoma i jej Maz nie dużych rozmiarów i mały tez mieści sie w dolnych centylach. Ja zastanawiam się jeszcze nad kolyska. A moze zamiast dostawnego z chicco takie zwykle lozeczko ze zdejmowana cala jedna strona.

2017-11-04 09:28

Agniejska ja wózek i lozeczko mam po synku w sumie to maly w lozeczku jeszcze śpi ale myślę nad kupnem jakiejs jednoosobowki dla niego tylko muszę cos znalesc z większymi bokami bo sie okropnie wierci. Chociaz tez kusi mnie takie lozeczko dostawcze do łóżka naszego bodajże z chicco widziałam fajne ale tez sporo kosztuje a niewiadomo ile czasu mała bedzie mi sie miescic w nim.

2017-11-04 08:46

Wczoraj widzialam ze ktos jeszcze na forum zrobil temat o badniach w 30 tygodniu. Wiec moze ktos z nowych jeszcze rodzi na poczatku roku chociaz to nigdy nie wiadomo ile zostana pewnie duzo osob sie porejestrowalo przez konkurs. Ja w zimowa jeszcze tez weszlam ale cos czuje ze do porodu nie dam rady. Na szczescie odkupilam sobie kurteczke ciazowa od takiej dziewczyny. Szkoda mi bylo na chwile wydawac tyle pieniedzy na kurteczke. Jade dzisiaj odebrac wozek i lozeczko. :-).

2017-11-04 08:30

Mi tez juz dosyc spory brzuchol sie pojawił, a mała jest tak aktywna ze masakra, oby po porodzie sie uspokoiła bo bedzie ciężko :p Ja sie balam wyciągnąć plaszczyk zeby sie zmieścić ale na szczęście jeszcze jest troche luzu. Tesciowa sie śmiała ze jak cos to mi zrobi wstawke. Dobrze ze z tymi plaszczykami idzie troche pokombinowac. To w sumie jestesmy 3 na początek roku czy wiecej nas ? Bo chyba się zaczelam gubic :D