Lista życzeń
Koszyk
Twój koszyk jest pusty
Kontynuuj zakupy

Rozwój i wychowanie (720 Wątki)

Angina u dziecka

Data utworzenia : 2016-04-08 12:34 | Ostatni komentarz 2016-05-05 16:28

Redakcja LOVI

3903 Odsłony
10 Komentarze

Angina to choroba najczęściej wywoływana przez bakterie paciorkowca. Nieprawidłowo leczona może doprowadzić do groźnych powikłań. Sprawdź, po czym rozpoznać tę chorobę i jak na nią reagować, aby uchronić dziecko przed nieprzyjemnymi konsekwencjami.

2016-05-05 16:28

Mój synek na szczescie tego nie miał

2016-04-28 22:32

My wlasnie jestesmg swiezo po anginie. Wyszlismy poza srednia, synek zachorowal w wieu 22 miesiecy; (, wiele razy chorowal na zapalenie oskrzeli, ale angina to prawdziwa masakra w kosmosie. Najgorsza choroba i przebieg jak dotychczas. Dostalismy antybiotyk na 4 doby ale taki silny ze synek nie mogl funkcjonowac z powodu bolu brzucha. Synek skonczyl chorowac i zarazil mnie, balam sie brac bo jestem w 9 tyg ciazy ale lekarz przekonywal ze niedoleczona angina jest bardziej zagrazajca dla babelka niz antyniotyk, wiec wzielam. Mam nadzieje ze wszystko bedzie dobrze;)

2016-04-24 22:15

Ja niestety anginę przechodziłam zarówno w dzieciństwie jak i już jako dorosła. Choroba paskudna i ani trochę przyjemna. Dorosłego wymęczy a co dopiero malucha.

2016-04-24 20:09

Wiecie co? Nie przypominam sobie, żebym kiedykolwiek miała anginę w dzieciństwie. Przynajmniej moja mi tak mówiła :) W sumie, jak byłam nastolatką i teraz jako dorosła kobieta też nie miałam. Mój synek też anginy nie miał i oby jeszcze długo tak pozostało... Wiem jakie to paskudztwo, bo ludzie z mojego otoczenia miewają...

2016-04-20 10:51

Dodam, że antybiotykoterapia jest konieczna w leczeniu anginy

2016-04-20 10:50

Bardzo niebezpieczna choroba, której powikłania to m.in.: - ostre kłębuszkowe zapalenie nerek , - ropień okołomigdałkowy , - sepsa, - zapalenie zatok obocznych nosa , - gorączka reumatyczna, - zapalenie wsierdzia.

2016-04-12 13:40