Karmienie butelką (442 Wątki)

Gdy maluch ulewa

Data utworzenia : 2014-12-02 19:03 | Ostatni komentarz 2016-12-18 12:21

Redakcja LOVI

18384 Odsłony
204 Komentarze

Ulewanie to częsta przypadłość u noworodków i niemowląt. Szacuje się, że cierpi na nią nawet więcej niż 50% dzieci. Jakie są przyczyny ulewania, jak możesz pomóc maleństwu, oraz co powinno Cię zaniepokoić – dowiesz się z naszego artykułu. [Zapraszamy do zapoznania się z treścią starszego wątku z forum "Ulewanie" http://lovi.pl/pl/forum/3/2365/1 Redakcja LOVI]

2016-12-18 12:21

Moona ciesze sie bardzo ze moj pokarm jest taki dobry dla niego, ale fakt lakomczuch jest niezly i ciagle chcialby przy piersi, a szczerze powiem ze powoli staje sie to juz meczące ;/ dobrze ze noce w miare sa spokojne, i jak nakarmie go kolo 6-7 to jeszcze spimy z nim do 9-10 wiec nawet wyspani jestesmy. Ale w dzien coraz mniej spi i ciagle szuka. A to tez nie odbrze bo z przejedzenia tak ulewa ze zaraz nie bedzie czystego miejsca na materacu l;/ a smoka jak nie chcial tak dalej nie chce

2016-12-17 21:24

Natka to masz małego łakomczuszka . Super ,że mały tak ładnie przybiera na piesi :)

2016-12-17 21:14

Ja sie zmialam ze zaraz lepiej bedzie go przeskoczyc niz obejsc :D w 2,5 dnia przybral 250g :D polozna az byla w szoku heheh i to na samej piersi taki z niego lakomczuch

2016-12-15 21:24

Od razu mi sie mój mały przypomina jak czytam co piszesz Natka :) Tez był taki lakomy na poczatku :)

2016-12-13 11:16

Dziewczyny ten maluch jest zbyt cwany hehe :d robilam juz wszystko (szczegolnie dzis kolo 12 ) juznormlanie nie mialam na niego pomyslu i myslalam ze sie chyba zalamie. Doslownie nic nie pomagalo, a on ciagle plakal, prezyl sie. No ale oczywiscie znow przystawienie 4 razy do piersi dopiero pomoglo :D takze on nie daje sie tak latwo oszukac hehe. a lakomczuch jest, w 1 dobe przybral 100g :D az panie polozne byly w szoku heheh

2016-12-12 23:05

No zdecydowanie Mikolajek sie przejada jak tak chlusta mleczkiem :-) to mamly lakomczuch Natka tak jak Kasia pisze spróbuj polozyc sobie na brzuchu albo tez przy piersi tylko ze smokiem to powinno sie poprawic ;-) ma potrzebe ssania i czucia mamusi :-)

2016-12-12 22:58

Natka mi też się wydaje, że to z przejedzenia. No ale jak odmówić dziecku?? Twój Synek ma po prostu silny odruch ssania i musisz próbować go oszukać tym smoczkiem jak chce go ssać to może chociaż rzadziej będziesz musiała go przystawiać do piersi i rzadziej będzie ulewał. Ale bierz go na ręce albo kładź się obok albo kładź synka na swoim brzuchu, żeby czuł przy tym Twoją bliskość.

2016-12-12 21:24

Dokladnie jak mozna odmówić takiemu maluszkowi, na dodatek Twoja bliskość jest mu potrzebna. Moja córka tez srednio dawala oszukiwac sie smoczkiem, nie lubila go, a od kilku miesięcy nie używamy go w ogóle, ma teraz 13 miesiecy.