Lista życzeń
Koszyk
Twój koszyk jest pusty
Kontynuuj zakupy

Karmienie piersią (1135 Wątki)

Ściąganie pokarmu laktatorem

Data utworzenia : 2014-03-07 09:45 | Ostatni komentarz 2014-03-26 11:39

J.Jarapud

7984 Odsłony
37 Komentarze

Witam, jestem początkującą mamą i zmagam się z problemem karmienia piersią od narodzin córki tj. od 5 lutego br. Córka urodziła się dość duża bo ważyła 4100 g., przystawiając do piersi ewidentnie nie najadała się, denerwowała, machała rączkami i nożkami, cała się spinała. Zdecydowałam, że zacznę ściągać pokarm by kontrolować ile ml zjada. Okazało się, że z butelki je bez problemu , a przy piersi nadal jest niespokojna. Z czego to może wynikać? Nie ukrywam , że ściąganie laktatorem parę razy dziennie jest po prostu męczące i uciążliwe. Byłabym wdzięczna za pomoc, co zrobić by córka ssała aktywnie pierś. Pozdrawiam

2014-03-26 11:39

to taki zestaw z medeli butelka i kabelki które przykleja się do piersi a butelkę zakłada na szyję SNS System wspomagający karmienie System wspomagający karmienie wspiera tworzenie wyjątkowej więzi pomiędzy matką a dzieckiem, motywując oboje w dążeniu do doskonalenia karmienia piersią. Można to osiągnąć dzięki zapewnieniu noworodkowi dodatkowego mleka podczas jednoczesnego ssania piersi przy użyciu systemu wspomagającego karmienie. Umożliwia kobietom karmienie piersią nawet wtedy, gdy nie mają wystarczającej ilości pokarmu. Pomaga stymulować laktację u matki. Dla niemowląt o słabym odruchu ssania i braku umiejętności utrzymania próżni. Uczy niemowlę ssać. W celu karmienia adoptowanych niemowląt piersią Spełnia wszystkie potrzeby żywieniowe

2014-03-26 08:52

a co to za metoda? :D

2014-03-26 08:05

to nie działa myślałam o metodzie sns co o tym sądzicie może się sprawdzić?

2014-03-25 22:17