Lista życzeń
Koszyk
Twój koszyk jest pusty
Kontynuuj zakupy

Karmienie butelką (525 Wątki)

Rozmiary smoczków do butelek

Data utworzenia : 2013-06-13 23:43 | Ostatni komentarz 2021-02-24 18:11

konto usunięte

10661 Odsłony
16 Komentarze

Karmię dziecko piersią, ale od czasu do czasu, np. kiedy muszę wyjść z domu, odciągam mleko do butelki. Moja mała ma w tej chwili 4 miesiące, do karmienia używam butelki Lovi i smoczka Slow (Lovi). Problem w tym, że kiedy zacznie jeść, to po chwili ssania smoczek zasysa się, tak jakby odkształca, i trzeba go "naprostować" żeby mleko mogło znów swobodnie lecieć. Czy to znaczy, że ten smoczek jest dla niej za mały, czy też normalne jest, że tak się dzieje? Może to głupie pytanie, ale nie mam doświadczenia w karmieniu butelką... :)

2021-02-24 18:11

MamaMalejMajki powinny być te same, ale chyba żeby mieć pewność spytaj producenta. 

2021-02-20 08:55

Nie znalazłam nigdzie wątku. Czy smoczki do butelek mają identyczne odpowietrzniki? (Czy ten 0+ będzie odpowietrzał tak jak ten 9+ ?) Pytam bo i tak muszę powiększać dziurkę a te smoczki dla maluszków są tańsze. Niestety 9+ i trójprzepływ męczą przy jedzeniu. 

2013-11-21 08:27

już się z nimi kontaktowałam około 2 miesięcy temu to kazali mi przesłać te smoczki do nich do laboratorium.

2013-11-20 22:16

Kaajka, napisz koniecznie do serwisu przez formularz w opcji kontakt na stronie Canpol babies lub zadzwoń do nich. Na pewno Ci pomogą w rozwiązaniu problemu.

2013-11-20 12:09