Lista życzeń
Koszyk
Twój koszyk jest pusty
Kontynuuj zakupy

Karmienie piersią (1176 Wątki)

Pierwszy raz karmienie piersią

Data utworzenia : 2014-05-27 17:18 | Ostatni komentarz 2014-06-13 14:14

Angelika.Marchewka

6726 Odsłony
20 Komentarze

Niedługo zostanę mamą i mam odnośnie tego wiele pytań. Bardzo chciałabym karmić piersią i czy są jakieś metody pozwalające na bezproblemowe karmienie? Co powinnam wykluczyć z diety przy karmieniu, bo jestem w tym temacie zielona? Czy laktator jest potrzebny i jaki najlepszy? Dziękuję za odpowiedzi:)

2014-06-13 14:14

Angelika.Marchewka moją radą na posiadanie pokarmu jest nastawienie. ja całą ciążę sobie powtarzałam jak mantrę, że muszę dla dobra Maluszka i swojego karmić piersią. Byłam zapisana na pewnym forum, gdzie dziewczyny pisały, że mają wycieki mleka na długo przed porodem, a u mnie nic... no i się przestraszyłam, a tu nagle, po porodzie, jak poleciało, to długo nie mogłam uporać się z nawałem. Używałam laktatora, żeby zebrać trochę mleka do woreczków na "czarną godzinę", ale się to nie przydało. W moim przypadku, laktator jeszcze bardziej pobudzał produkcję, z którą moje piersi nie dawały sobie rady, a Synek nie wypijał aż tyle. Zdarzały mi się zapalenia piersi (2 razy), ale to pomagały okłady z kapusty oraz wyciskanie mleka pod prysznicem, aż ból przeszedł. Raz skończył się na pogotowiu i antybiotykiem. Także nastawiaj się na karmienie piersią a wszystko ułoży się, tak jak sobie tego sama zażyczysz :) powodzenia!!!

2014-06-13 09:01

ja mysle podobnie jak M.Troka, bez laktatora ani rusz, tzn. najwiecej jest potrzebny jak jest nawal pokarmowy lub jak juz dziecko ma z miesiac i mozna by gdzies wyjsc ;) najwazniejsze nie denerwowac sie bo pokarm bedzie, a drugie najwazniejsze to nie sluchac rad ciotek i mamusiek, ze "male sie chyba nie najada" ;) ty wiesz najlepiej :)

2014-06-13 08:05