Lista życzeń
Koszyk
Twój koszyk jest pusty
Kontynuuj zakupy

Karmienie piersią (1165 Wątki)

Zanikanie pokarmu a butelka

Data utworzenia : 2018-02-01 13:26 | Ostatni komentarz 2018-02-15 14:20

maqnes

1581 Odsłony
26 Komentarze

To moje pierwsze dziecko więc nie mam doświadczenia. Z początku karmiłam tylko piersią, jednak że małego nie przybywało jak powinno, lecz nie wydaje mi się że syn był glodny. A lekarz rodzinny nie dawał mi spokoju i kazał dokarmiać go butelką. Tak też zrobiłam i tu zaczął się problem, dziecko nie chce jeść z piersi tylko płacze puki nie dostanie butelki. Bo wiadomo że z butelki jest łatwiej. Nie odpuszczam, lecz pokarmu mam coraz mniej co robić?

2018-02-15 14:20

Aisa dzięki. Dobrze wiedzieć. :) Oj tak zgadzam się w dzisiejszych czasach mm jest lekiem na całe zło świata. Jak dziecko mało przybiera na wadze to podać mm, jeśli wyskakuje wysypka też dawać mm, słaba laktacja, kryzys?? też mm będzie super... zamiast mówić, tłumaczyć,, zachęcać do walki o laktację proponują mm.

2018-02-14 12:34

magnes, to i ja wtrącę swoje trzy grosze, chociaż co do sposobów dziewczyny wyczerpały temat. Gdybyśmy przewidywały, jak maluch się zachowa to byśmy robiły tylko tak jak należy, niestety nie jest tak łatwo. Ja np. chciałam, żeby córa poza piersią jadła też z butelki, by nie było sytuacji, że nie mogę wyjść nawet do lekarza. Niestety córa butelki z mlekiem nie zaakceptowała w ogóle. Także jak widać dzieci są naprawdę różne. Niestety lekarze też często przesadzają z dokarmianiem mm. Niektórzy wręcz mm traktują jak lekarstwo na wszystko. Niedoświadczonej mamie trudno podejmować decyzje inne, skoro lekarz twierdzi tak a nie inaczej. Super, że się nie poddajesz. Walcz o laktację. Poza sposobami podanymi przez dziewczyny unikaj stresu i nastaw się bardzo pozytywnie, bo wiele zaczyna się w naszej głowie. Daj znać jak Wam idzie :) Powodzenia!

2018-02-09 11:24