Lista życzeń
Koszyk
Twój koszyk jest pusty
Kontynuuj zakupy

Pogaduchy (1591 Wątki)

intymnie

Data utworzenia : 2015-12-02 21:59 | Ostatni komentarz 2022-02-06 22:32

Karolina. W

4191 Odsłony
39 Komentarze

sprawa dyskretna i intymna. najprawdopodobniej mamy grzybice pochwy, wizyta u ginekologa dopiero w piątek :( czy któraś z was miała ? stosowałyście jakieś metody domowe ? jak załagodzić swędzenie i ból ? pomóżcie :( !

2022-02-06 22:32

Zawsze możesz sobie poczytać w Google.. Naturalne sposoby ake czy one pomogą czy zaszkodzą? No ciężko stwierdzić. Ja bym wolała jednak poczekać i pójść do lekarza nigdy nic nie wiadomo, może to zupełnie coś innego 

2022-02-02 15:55

Tak tez jestem zdania że wizyta u lekarza jest najrozsądniejsza. Na własną rękę można jeszcze sobie bardziej zaszkodzić. To że komuś pomogło nie znaczy że nam pomoże 

2022-02-01 19:18

Lekarz ci przepisze odpowiednie leki. 

2022-01-29 15:15

Nigdy nie miałam także nic nie polecę. 

Myślę że z taką dolegliwościa powinno się iść do ginekologa a nie robić coś na własną rękę 

Konto usunięte

2022-01-24 14:19

Clotrimazolum najlepsze dla mnie :)

Tanie, łatwo dostępne i skuteczne.

Ale mimo wszystko wolę zasięgnąć porady lekarza ;)

2022-01-24 14:16

Ja stosowałam clotrimazolum i podmywalam się kora dębu później poszłam do ginekologa i ona mi przepisała leki na receptę i przeszło 

2016-02-18 23:10

Ja w tej ciąży unikam takowych infekcji jak ognia. Na ten czas darowalam sobie basen. Wiem co przeszłam wtedy i nie chce powtórki z rozrywki. A jeśli tak jak mandarynka miałabym mieć jeszcze infekcje po porodzie i bardziej przez to popekac to już w ogóle dramat.

2016-02-18 13:23