Lista życzeń
Koszyk
Twój koszyk jest pusty
Kontynuuj zakupy

Pogaduchy (1481 Wątki)

Sny w ciąży

Data utworzenia : 2017-12-14 08:39 | Ostatni komentarz 2017-12-14 16:54

akinoM

969 Odsłony
7 Komentarze

Odkąd jestem w ciąży praktycznie codziennie pamiętam swoje sny, bywa że jestem wręcz zmęczona po przebudzeniu, bo są one bardzo intensywne, szczegółowe, kolorowe, a nawet pełne emocji... Jednej nocy śniłam, że jestem na kajakach i cały czas wiosłuję, innej jechałam na rowerze, czasem śnią mi się ludzie których znam, ale bywa że bardzo wyraźnie widzę osoby, których zupełnie nie kojarzę... nasiliły się też wątki erotyczne - co jest dla mnie zupełną nowością, a ostatnio ze szczegółami śni mi się własny poród, a to pierwsza moja ciąża i nie mam doświadczenia w tej kwestii, więc skąd te sny? Czy Wy też tak macie/miałyście? Czy to normalne? Czy po porodzie ustaje?

2017-12-14 16:54

agniejeska - to bardzo ciekawe z tym rejestrowaniem twarzy przez mózg. M.Jacek - trochę mnie uspokoiłaś :) no tak po porodzie nie będzie czasu na spokojny sen hehe :D Muszę teraz korzystać! :) mommylittlelove - no jeszcze pewnie te "stresowe" sny przede mną ;) ale dobrze wiedzieć, że te realne sny w ciąży są normalne.

2017-12-14 11:27

Gdy byłam w ciąży miałam tak samo. Sny byly niemal co noc, pamiętam je dokladne. Jedne byly bardziej, inne mniej realne. To chyba częsta przypadłość w ciąży. Sny zdarzają sie różne w ciągu jednej nocy bo czesciej sie budzimu np. na siku. A sny pojawiaja sie na kilkanascie sekund przed obudzeniem się. Poród również mi sie śnił, ale szczególnie wtedy gdy w ciagu dnia wiecej o nim myślałam. Wydaje mi sie, że te sny są calkiem normalne. A zapewniam Cię, że po porodzie wszystko wraca do normy:) na sny nie ma czasu bo mało co śpimy:p hehe :)

2017-12-14 11:21

Ponoć sny w ciąży są bardziej realne. Ja nie pamiętam czy w pierwszej ciąży je miałam. Chyba na samym końcu ale to głównie ze stresu.

2017-12-14 10:37