Zakupy (547 Wątki)

Co warto mieć na początek?

Data utworzenia : 2013-01-14 20:55 | Ostatni komentarz 2020-05-27 20:16

Monika.Dziuma

16327 Odsłony
587 Komentarze

Zakupy dla maleństwa budzą szczególnie w przyszłych mamusiach wielkie pozytywne emocje, pohamujmy się jednak przed wykupieniem całego sklepu. Niemowlę na początek nie potrzebuje dużo, przede wszystkim powinniśmy kierować się zdrowym rozsądkiem, nie wybierać rzeczy ze względu na ich wygląd, ale wygodę dziecka i funkcjonalność. Co warto mieć na początek? Pokoik dziecięcy - łóżeczko drewniane lub turystyczne z regulowanymi poziomami - materac - prześcieradło ( 2 szt, na lato polecam z frotte) - kocyk - rożek - przewijak bądź komodę do przewijania - ceratka do łóżeczka Podróż i spacery - fotelik samochodowy - wózek - nosidełko lub chusta (niekoniecznie ale przy podróżowaniu się przydają) - torba do wózka Przybory do kąpieli - wanienka - kosmetyki - miękkie ręczniki (2 szt) - myjka - szczotka do włosów - nożyczki - termometr do wody Odzież (ok 4-5 sztuk na początek) - koszulki bawełniane rozm. 56-62 - body bawełniane - kaftaniki - śpioszki - skarpetki - czapeczki bawełniane - pajacyki Ubranka strojne czy jeansy, sukieneczki lepiej zostawić na troszkę później bo przez 3 pierwsze miesiące ww ubranka są najwygodniejsze w domku. Zimą: - ciepłą czapeczka - rękawiczki - kombinezon Karmienie - butelki np. Lovi - smoczki - sterylizator do butelek - podgrzewacz - szczotka do mycia butelek - laktator - płyn do mycia butelek Pozostałe: pieluchy jednorazowe (rozmiar 2), pieluchy tetrowe ok 10 sztuk i flanelowe 4 sztuki (przydają się np. podczas wizyt u pediatry), krem na odparzenia, chusteczki nawilżane, sól fizjologiczna, waciki okrągłe i kwadratowe, octenisept do pępuszka smoczek. ----- Co polecacie z firmy Lovi dla miesięcznego dziecka?

2020-05-27 20:16

Ja na początku wkładałam do wanienki córeczkę w pieluszce tetrowej ale szybko przestałam.tak robić 

2020-05-27 16:44

tez nie polecam rekawic ja kupilam taka pieluszke bambusowa ale okazala sie zbedna pozniej ja kladlam na spod wanny i byla drozsza miala byc super a po kilku praniach wyszly dziury . tak jak pisze pauli89nek mycie wyglada dokladnie tak jak ona opisuje 

2020-05-24 17:18

Aneczka, dziekuję, mam nadzieję, ze bedzie sie dobrze sprawowal. 

2020-05-21 23:10

Aga to super że udało wam się za taką cenę kupić niech dobrze się sprawuje 

2020-05-21 23:08 | Post edytowany:2020-05-21 23:09

Aneczka, mąż trochę wyszlifował deski, potem pomalował wodnym lakierem, zlozył na nowo, wzmocnił i przewijak prezentuje się na prawdę super. 

2020-05-21 11:13

Słuchajcie kupiłam wczoraj wanienkę LUMA ze stelażem i jest pozytywnie zaskoczona, że jest tak wysoka, że nie trzeba będzie się schylać i solidnie wykonana, nic się nie gibie, wanienka stoi i nie ma prawa się przerwócić i jeszcze jest korek do spuszczania wody. Ciekawa jestem jak sprawdzi się jak juz Maluch się wykluje, ale pierwsze wrażenie pozytywne.

2020-05-19 21:37

Aga to super że się udało tak tanio ;) a w jakim jest stanie? 

2020-05-19 20:55

Aneczka, nowy kosztuje 100zl. Do Ikei też nie mamy jakoś super blisko, bo 40 km, wiec na paliwo tez by się wydalo. Ogólnie, to jechalismy po niego 10 min, wiec zdecydowanie blizej. No i ma kólka, mozna nim jeździć, bo poprzedni wlasciciel przymocował dodatkowo.