Lista życzeń
Koszyk
Twój koszyk jest pusty
Kontynuuj zakupy

Zakupy (861 Wątki)

Nosidełko do auta/fotelik?

Data utworzenia : 2016-01-22 08:54 | Ostatni komentarz 2016-02-25 18:00

[email protected]

1965 Odsłony
10 Komentarze

Witam! Mam ogromny problem, a mianowicie mój 4 miesięczny synek nie mieści mi się juz prawie do nosidelka samochodowego. Mam takie zwykle, z wkładka dla niemowląt, teraz juz ja wyciagmelam, a jestem przerażona tym, ze nóżki juz mu z niego wystają... Podkreślenia, iz syn ma juz 7,5 kg, a jest dość,spory jak na 4 miesiące. Tak wiec co ja mam w takiej sytuacji zrobić? Zmienić mu nosidelko na fotelik samochodowy? Jeśli tak, to jaki? Przecież nie potrafi jeszcze samodzielnie siedzieć, może taki z wkładka na lezaco? Nie mam pojęcia jaki zamówić, do ilu kilogramów, jakiej firmy... Po prostu jestem w tej kwestii zielona. Aaa i jeszcze jedna sprawa, jeśli fotelik samochodowy np. z ta regulacja na lezaco, to jak później będę chodzić po mieście z takim maluchem? Bo przecież nie zabiore go z fotelikiem hehe , a teraz nosidelko biorę pod pache i idę. Bardzo proszę o pomoc i jakieś dobre rady ;) Pozdrawiam - mama w potrzebie!

2016-02-25 18:00

W takiej sytuacji jeśli główka wystaje zdecydowałabym się jednak na fotelik 0-18, gdyż w każdej chwili będziesz mogła go zwiększyć zdejmując specjalną wkładkę. Moim zdaniem dziecko trochę za małe, żeby już wchodzić w fotelik 9-xx, ale to są kwestie indywidualne. Z 0-18 mogę polecić fotelik BabySafe Westie. Takie foteliki mają bazę isofix, nogą stabilizującą i są montowane przodem lub tyłem do kierunku jazdy.

2016-01-30 18:22

Warto zainwestować w dobry fotelik, bo tu chodzi o bezpieczeństwo naszych pociech. Ja kupiłam foteliki mamas&papas z wkładkami niemowlęcymi i z bazami. Bardzo łatwo się je wypina z baz, które są już wpięte w samochodzie pasami.To bardzo ułatwia życie:) są bardzo wygodne dla dzieciaczków. W domu służą mi też do bujania synków, wygodnie im się siedzi w nich.

2016-01-28 19:49