Lista życzeń
Koszyk
Twój koszyk jest pusty
Kontynuuj zakupy

Zakupy (859 Wątki)

Krzesełko do karmienia - LIONELO KOEN

Data utworzenia : 2018-12-03 21:48 | Ostatni komentarz 2019-12-01 16:21

Konto usunięte

1899 Odsłony
16 Komentarze

Dziewczyny. Co myślicie o tym krzesełku do karmienia? Ogólnie wydaje mi się fajne, ale martwi mnie to, że mogą zwisać nóżki w powietrzu i Córeczce będzie niewygodnie... No nie wiem, nie znam się na tym za bardzo. Poradźcie! A może polecacie coś innego, sprawdzonego?

2019-12-01 16:21

ja polecam zainwestowac wczesniej i kupic Leżaczek huśtawka krzesełko Kidwell 5w1  

2019-08-21 16:31

Witam, interesuje mnie to krzeselko i proszę od użytkownikow owego krzesełka o podanie wymiarów ( wielkości tacy, wysokości tacy od podlogi, glwbokosci i szerokości siedziska, wysokości oparcia) nie mogę nigdzie znaleźć tego. Czy krzeselko jest stabilne przy bujaniu się dziecka? Czy taca wygina się?

2019-02-15 01:18

My mamy. Z mężem zdecydowalismy się na Koen z Lionelo. Bardzo funkcjonalne krzesełko 2 w 1, które można pozniej przekształcić w zwykłe krzesełko do siedzenia dla brzdąca ;-)

2018-12-17 22:46

Co do krzesła do domu to.mam jeszcze czas by kupić, jest wiele ciekawych modeli więc jest w czym wybierać. Ogólnie na pewno zainwestuje w taką podróżną dostawkę, zapowiada się obiecująco https://m.ceneo.pl/19749319

2018-12-16 00:18

Agnieszka my mamy takie krzesełko w wersji z kolorem zielonym!!! Jest bardo fajne. Wygodne, mała chętnie w nim siedzi, dobrze się czyści. Przede wszystkim fajnie, że późnej może służyć jako normalne krzesełko do siedzenia. No i pasuje nam do pozostałych krzeseł w salonie i może z nami siedzieć przy stole :-) Co do podnóżka, to faktycznie nawet go jeszcze nie dokręciłam, bo mala nie dostaje, ale ona i tak w tym momencie by na nim nóg nie utrzymala, bo tak nimi wywija :-) za miesiąc czy dwa już powino być OK i może nogi też będą już okiełznane %-) Wstawiam zdjęcia :-)

2018-12-15 23:07