Lista życzeń
Koszyk
Twój koszyk jest pusty
Kontynuuj zakupy

Ciąża i poród (2197 Wątki)

pytanie do ekspertów - położnych

Data utworzenia : 2013-11-22 14:36 | Ostatni komentarz 2015-07-31 10:57

nosia89

20188 Odsłony
38 Komentarze

Witam mam pewien problem. Wstydliwy problem. Pol roku temu urodzilam silami natury i przez caly ten czas przy koruszaniu sie czy tanczeniu bo z zawodu jestem tancerka i pracuje w teatrze, czuje ja zapowietrzam sie czyli do macicy wchodzi powietrze i jak wychodzi to daje glosny odglos jakby pierdzenia. Jak dlugo takie cos moze jeszcze byc? Co robić aby było to mniejsze.

2015-07-31 10:57

A juz myslalam ze jakas dziwna jestem, a tu sie okazjue, ze wiekszosc z Was tak miala/ma. Ja ostatnio wlasnie to zauwazylam podczas kochania sie z mezem jak sie kochalismy od tylu. W sumie tylko podczas kochania tak mi sie robi jak czytam ze niektroe z Was maja tak przy chodzeniu i w ogole to musi byc jakas tragedia....

2015-07-31 06:54

Koniecznie skontaktuj się ze swoim ginekologiem, ponieważ takich dolegliwości nie można bagatelizować. Lekarz najlepiej oceni sytuację, doradzi czy zwykłe ćwiczenia mięśni kegla wystarczą, czy może potrzebna jest interwencja chirurgiczna.

2014-09-17 13:08

Właściwie mam ten sam problem który pojawił się dopiero po drugim porodzie. Pierwszy raz jak mi się to zdążyło to myślałam że się ze wstydu spalę i było to właśnie podczas a rączej po stosunku w pozycji na pieska. Postanowiłam porozmawiać z moim narzeczonym i wyjaśniłam co się stało i że nie mam na to wpływu. Teraz zdarza nam się to sporadycznie i za każdym razem jest to nieco krępujące ale mój kompletnie nie zwraca na to uwagi. Swoją drogą fajny artykuł zamieściła Karolina ma ostatniej stronie (lub pierwszej w zależności co kto ma ustawione)

2014-09-17 11:08