Lista życzeń
Koszyk
Twój koszyk jest pusty
Kontynuuj zakupy

Ciąża i poród (2183 Wątki)

Wyprawka 2018/2019

Data utworzenia : 2018-09-11 10:32 | Ostatni komentarz 2019-03-31 23:49

IcamxD

15533 Odsłony
1086 Komentarze

Jestem studentka ostatniego roku magisterki, termin porodu mam na polowe stycznia 2019. Przez 4 miesiące czułam się fatalnie, wymioty, zaslabniecia , infekcje. Za 3 tygodnie zaczyna mi się szkoła (wybór promotora, pisanie pracy magisterskiej i bieżąca nauka) kiedy zacząć przygotowywac wszystko dla maluszka? Martwie się ze nie potem moge sie źle czuć i mieć dużo pracy na uczelni a mój facet nie zna się zupełnie na produktach dla dzieci i nie lubi takich zakupow. Mieszkamy we dwoje a nasi najbliżsi 200 km od nas. Także zakupy bede musiala wziac na siebie, a z dużym brzuchem tez nie chcę wychodzic na zimno bo podczas ciąży łapią mnie częściej infekcje. Z jednej strony do konca października chcialabym miec gotowe wszystko a z drugiej myślę ze to za wcześnie. Kiedy zacząć robic wyprawkę?

2019-03-31 23:49

Tak dziweczyny, potwierdzam, iż z powodu listeriozy bałam się serow pleśniowych. Te popularne marki serów w Polsce są zazwyczaj pasteryzoeane, ale przed ciążą jak byłam kilka razy we Francji właśnie w delegacji z pracy, to jadałam tamtejsze specjały, w tym sery. Także na to akurat bym sobie nie pozwoliła w ciąży ani teraz w trakcie karmienia.

2019-03-31 15:13

Megg tak to prawda wiem bo też szukałam informacji jak byłam w ciąży bo lubię camembert czy brie na ciepło sobie zjeść od czasu do czasu. Trzeba sprawdzać po prostu na opakowaniu w składzie jakie mleko się używa i tyle jak jest pasteruzowane to można sobie spokojnie jeść

2019-03-31 12:37