Rozwój i wychowanie (608 Wątki)

Kiedy zacząć czytać bajki

Data utworzenia : 2019-09-11 10:46 | Ostatni komentarz 2020-07-14 15:23

asia_mad

817 Odsłony
64 Komentarze

Hej dziewczyny! Kiedy zacząć czytać dziecku bajki? Czy czytanie 3-miesięcznemu dziecku ma jakiś sens? Wydaje mi się, że jego to zbytnio nie zainteresuje i nie zaciekawi. 

Kiedy Wy zaczęłyście czytać swoim Dzieciaczkom? 

2020-07-14 15:23

Pszczółka mój to mamisynek tez jest ;) uwielbia się tulić od urodzenia , jak mnie nie widzi to tez krzyczy  nie można go zostawić samego , bo się denerwuje  ;) musi kogoś widzieć;)

2020-07-14 11:54

Dokładnie mój 3 latek już teraz przytuli się tylko jak ma ochotę. Jednak nadal są chwile że leci do mamy. Jak to szybko zleciało. Zaraz pewnie zacznie pyskować.

2020-07-14 00:29

Pszczółka, takie myślenia pomaga haha. Ja jak czasem nie mogę uspac malego bo on chodzi po całym lozku i sie przytula do kazdej części ciała to mam dość. A wtedy mysle "kurde, jeszcze chwile i powie mi ze koledzy patrza" i juz mi lepiej, serce sie raduje i niech się tuli gdzie chce i ile chce. Maluch �

2020-07-13 14:34

to prawda - mam chłopaka, a ten zmienny jak baba...zapomina tego czego juz się nauczył a znowu pokazuje coś nowego i tak w kółko

 

coraz więcej rozumie i już nie mogę mu zniknac z oczu bo krzyczy...no nie poleży sam.

mamisynek :/ a co js się przy nim nagadam.. ale każą mówić opowiadać wiec plotę czasem trzy po trzy

 

czasami jestem zmęczona tym gadaniem o byle czym ale przynajmniej mnie słucha hehe jak sobie pomyśle, ze za jakiś czas nie będzie chciał jak akurat bede miała coś ważnego do powiedzenia to zaraz mi lepiej :)

2020-07-09 23:57

Patrycja widzisz jak mam dość daleko do Stokrotki to nawet nie jeżdżę nie sprawdzam.co maja

 

2020-07-09 18:58

U mnie też u takich maluchów to wszystko się z dnia na dzień zmienia. Jeszcze chwilę temu zero kontaktu a teraz się patrzy i zaczyna gaworzyc.

2020-07-09 16:52

Pszczółka u mnie to samo jest, non stop się rozglada. Teraz to juz wszystko go interesuje,  nawet przy jedzeniu musi pokręcić sobie glowa i popatrzeć co tam za nim jest ciekawego  ;)

2020-07-09 13:40

Dobrze wiedzieć że w Stokrotka są takie książeczki. 1zl to jak za darmo.