Karmienie butelką (441 Wątki)

Najlepsze mleko?

Data utworzenia : 2013-04-04 13:08 | Ostatni komentarz 2020-03-08 23:13

Marika.Wasielew

109649 Odsłony
1074 Komentarze

Cześć, jak uważacie jakie mleko jest najlepsze dla dzieciaczków?? Jakim wy karmicie?

2020-03-08 23:13

Mamamalejmajki a jaki to był jogomus? Jaki miał skład? Może to nie jogurt a co innego uczuliło

2020-03-08 18:39

Pytanie czy to alergia na jogurt czy na mleczko ?My też powoli wdrażamy jogurty  i owocojogurty i spoko nic się nie dzieje,moja młoda to w ogóle wszystko je,wszytko lubi,nie ma na nic alergii  także oby tak dalej.

2020-03-08 00:52

Wioleczek mam nadzieję. Ostanio podałam jogurt naturalny (2lyzeczki) z owocem i bylo ok. Pozniej dalam jogomus z Bobovity i kupka pienista.... wiec jednak chyba alergia mała jest 

2020-03-07 21:59

W Rossmann jest promocja na NAN

2020-03-07 14:00

Ja na nan ostatnio znalazłam super promocję na internetowej stronie apteki gemini. Puszka za ok. 40 zł a do każdych 3 było dołączone mleko już gotowe w kartonikach 2x0,5l, więc idealne na wyjazdy:) 

2020-03-07 12:36

MamaMałejMajki może układ pokarrmowy już na tyle dojrzały,że obejdzie się bez kłopotów.

2020-03-07 08:21

Tak. Oby później po zmianie nie było znów przebojów

2020-03-06 23:12

MamaMałejMajki pewnie,każde dziecko inaczej reaguje na mleczko ,u nas Nan za 1 razem się przyjął więc zostajemy przy nim ;) Każda mama wie najlepiej co dla dziecka i jego brzuszka najlepsze ;)

2020-03-06 12:14

U nas po Nam byly mocne bóle brzucha. Raczej do niego nie wrócę 

2020-03-06 10:36

Jeśli chodzi o mleko Nan to wczoraj kupiłam 3 opakowania po 800g w cerfurze z aplikacją po 29 zł szt.Mega okazja bo normalnie kosztuje 45 a teraz jest w promocji po 39 a z aplikacją dodatkowe 25% daja.

2020-03-05 22:10

PannaXoanna tak wiem że robią różne promocje na mleka. My już mamy za sobą bo nie pije MM.

2020-03-05 14:43

Nan ma często fajne promocje wlaśnie w lidlu czy biedronce przy zakupie 2 jest super cena ,ostatnio też auchan miał świetną promocję.

2020-03-05 11:20

W kauflandzie również często są dobre promocje na mlekach. Chyba najgorzej z promociami w rossmanie. Jeśli akurat nie ma promocji w sklepach stacjonarnych to przez internet można napewno kupić sporo taniej. Ja często kupuję więcej na zapas jak są promocje.

2020-03-05 10:37

aneczkaa006 Prawie żadne mleko nie ma niskiej ceny. Jednak często można załapać się na promocję w Biedronce czy Lidlu na mleko NAN lub Bebilon. Ja zwykle kupowałam na promocjach. 

2020-03-04 22:15

aneczkaa006 poprawiają, bo świadomość się zwiększa i ludzie juz nie chcą kupować byle czego, jak mogą mieć coś lepszego za podobne pieniądze 

2020-03-04 21:50

Patrycja może i tak że Bebiko najgorzej wypada. Choć z tymi melkami to non stop coś się zmienia. Poprawiają zawsze coś żeby zachęcić kupujących