Nominacja do nagrody Młoda Marka Sukcesu

Marka LOVI została nominowana do nagrody w konkursie Młoda Marka Sukcesu organizowanym przez dziennik Rzeczpospolita.

LOVI zostało docenione pod względem jakości produktów i innowacyjności.

Kapituła zwróciła także uwagę na działania związane ze środowiskiem Położnych oraz na program „Szkoła Karmienia” oferujący fachowe porady i materiały edukacyjne.

 

Oto cytat z Rzeczpospolitej:

Nowe pomysły plus tradycja

Katarzyna Kucharczyk

Rynek akcesoriów dla niemowląt nie zna litości. Rodzice są bardzo wymagającymi konsumentami, a konkurencja jest ogromna. Dlatego sukces w tej branży udaje się osiągnąć nielicznym. W tym gronie jest marka LOVI, która została nominowana do nagrody w konkursie Młoda Marka Sukcesu. Od kilku lat systematycznie zwiększa swoją sprzedaż. Należy do firmy Canpol, która jest wiodącym graczem na polskim rynku akcesoriów dla niemowląt. Od 25 lat zaspokaja potrzeby najmłodszych i ich rodziców i jest już obecna w ponad 50 krajach.

Firma działa w tradycyjnej branży, ale stawia na nowoczesność. Współpracuje ze specjalistami w dziedzinie laktacji, neonatologii i neurologii. Dlatego też produkty sprzedawane pod marką Lovi (m.in. butelki, laktatory i smoczki) skutecznie podbijają rynek. Jednocześnie marka podejmuje szereg działań promocyjnych. Jest obecna m.in. na Facebooku i na blogach. Swoje materiały reklamowe kieruje do detalistów, jak i konsumentów. Przygotowała nawet unikalny program pod nazwą "Szkoła karmienia", oferujący fachową pomoc dla młodych mam. Obejmuje ona kurs karmienia piersią, pomoc laktacyjną, porady ekspertów na forum oraz pomocne artykuły. Dużym sukcesem Canpolu jest również fakt, że udało mu się zbudować wokół marki Lovi dużą społeczność. Lovi stara się ją aktywizować, przyznając np. nagrody dla najbardziej pomocnych użytkowników forum. To wszystko sprawia, że świadomosć marki systematycznie rośnie.